Još jedno mjesto manje

Zatvara se popularna zagrebačka slastičarnica posvećena francuskim klasicima

Svi koji su se rado zasladili kolačima i macaronsima prije ili nakon šetnje najvećim zagrebačkim parkom sada to više neće moći

Nakon vijesti da se zatvara Friday Pie Shop, slastičarnica posvećena američkim pitama, društvenim mrežama odjeknula je još jedna objava o zatvaranju - ovaj put slastičarnice poznate po francuskim kolačićima - macaronsima. Slastičarka Marija Jelačić, vlasnica brenda Macarons by Marija najavila je zatvaranje svoje slastičarnice na lokaciji u Dobri dol 49, što će rastužiti sve koji su prije ili poslije šetnje najvećim zagrebačkim parkom svraćali po slastice upravo u njenu radnju.

"Imam s vama za podijeliti dvije vijesti. Prva je da od danas zatvaram Dobri dol i nećete više imati prilike tamo kupovati slastice, a druga stvar je što sam do kraja godine ja vlasnica Macaronsa, a onda bih ga htjela prepustiti u neke druge, sigurne ruke, odnosno njega stavljam u prodaju", istaknula je Marija Jelačić u dirljivom obraćanju svojim kupcima i pratiteljima na Instagramu.

"Macarons je za mene kao beba i (...) zbog njega sam postala osoba kakva jesam", objasnila je Marija i dodala da se jednostavno više ne vidi u toj branši te istaknula da je u začecima novog projekta koji je vodi u drugom smjeru.

Podsjetimo, Marija Jelačić, koja je svoju karijeru u slastičarstvu započela u Dubravkinom putu i slastičarnici Mak na konac, svoj je prvi dućan otvorila 2018. godine u Ulici grada Vukovara, nedaleko od križanja s Avenijom Marina Držića. Svoje kupce osvojila je ukusnim macaronsima s različitim punjenjima, ali i personaliziranim slasticama koje su se pokazale kao odličan poslovni poklon. Nakon uspjeha njenih macaronsa, proizvodni pogon i dućan je prvo preselila u veći prostor u Baštijanovoj, a zatim ga unaprijedila u slastičarnicu u koju gosti mogu doći, sjesti i uživati u kavi i slasticama. Ponudu je ubrzo proširila i na razne torte i slastice poput Paris bresta ili pak punjenog choux tijesta. U jesen 2023. godine otvorena je dodatna lokacija u Dobrom dolu nedaleko parka Maksimir, a nedavno smo pisali o udruživanju sa slastičarom Lukom Soptom upravo na toj lokaciji.

"Hvala svima što ste kupovali do sada, kao i onima koji će i dalje kupovati i uživati u slasticama, a isto tako sam uvjerena da će se većini svidjeti i moj novi projekt i da ćemo se i dalje družiti, no možda ne u ovolikom broju", navela je Marija.

Prodavanje uhodanog ugostiteljskog brenda nije rijetka praksa, a predstavlja način kako određena mjesta mogu ostati na životu, rasti i razvijati se čak i kad idejni začetnici prerastu projekt ili radi raznih okolnosti budu primorani donijeti odluke o izlasku iz projekta. Primjer uspješnog preuzimanja brenda koji je već stekao naklonost javnosti slučaj je Katinog kruha bez glutena, koji je na noge osovila Katarina Komarica, a zatim preuzela i dalje razvila Iva Zovko, a koji još uvijek uspješno posluje. Nadamo se da će se takav slučaj ponoviti i s Macarons by Marija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 09:28