Lidl predstavio kampanju Svježina-voće i povrće

Foto:Igor Šoban

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je danas svoju kampanju Svježina – Voće i povrće. Poznati kuhar Tomislav Škunca Škuf, uz pomoć Renate Sopek, ovom je prilikom pripremao ukusne i zdrave obroke, a sve u čarobnoj atmosferi terase restorana Gallo.

Lidlova tržnica obiluje bojama, okusima i mirisima uvijek svježeg voća i povrća, koje se u Lidlove trgovine dostavlja svakodnevno. Lidl je danas, u prekrasnom prostoru restorana Gallo, predstavio svoju kampanju Svježina, a Tomislav Škunca Škuf i Renata Sopek ovom su prigodom pripremali slasne obroke od svježeg voća i povrća s Lidlove tržnice.

Foto:Igor Šoban

Namirnice s Lidlove tržnice uvijek su svježe i kontrolirane te zajamčene kvalitete i najpovoljnije cijene. Lidlova tržnica mami sočnim jabukama, zrelim citrusima, povrćem punim vitamina. Baš kao i na omiljeni plac, na Lidlovu tržnicu dolazimo kako bismo svakodnevno iz obilja svježeg voća i povrća odabrali najbolje namirnice od kojih se kuhaju ukusna, zdrava i raznolika jela.

Foto:Igor Šoban

Lidlovo voće i povrće u tržnice se dostavlja svakodnevno, a iskusni radnici kontroliraju njegovu svježinu i kvalitetu, posebno pazeći da su temperatura i vlažnost zraka idelani za prijevoz i skladištenje voća i povrća, pa su tako u trgovini samo sočne i mirisne namirnice. Redovito se kontrolira cijeli proces dostave, a namirnice koje ne zadovoljavaju kvalitetom, vraćaju se proizvođaču. Također, Lidl godinama surađuje s provjerenim dobavljačima, smanjujući broj posrednika između kupaca i proizvođača.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 20:37